Wycieczka do Warszawy 7-8.01.2017 r.

Planując wycieczkę na początek stycznia liczyliśmy się z możliwym mrozem. Jednak temp -20st C, była dla nas dużym wyzwaniem! Nikt się nie poddał i o godz. 5 rano, nieco niepewni losu, wyruszyliśmy w pięciogodzinną drogę do Warszawy.

Pocieszającym było to, że mamy zwiedzać obiekty zamknięte.

Pierwszym był Stadion Narodowy, który jest w stanie pomieścić 58tys kibiców na trybunach. Zwiedziliśmy wiele pomieszczeń tego obiektu np. loże biznesowe, pomieszczenia dla sportowców, przedstawicieli mediów itp.

Jeszcze wspólne zdjęcie i dalszy punkt wycieczki – Planetarium i Centrum Nauki Kopernik.

W Planetarium obejrzeliśmy film o galaktykach wszechświata, a następnie, każdy już indywidualnie zwiedzał ekspozycje stałe i wystawy czasowe Centrum.

Zmęczeni całodziennym zwiedzaniem dokonujemy jeszcze objazdu autokarem świątecznie przystrojonej i oświetlonej Warszawy. Zakwaterowani w Hostelu Tor Stegny, posileni, jeszcze mieliśmy chęć na wspólne biesiadowanie.

Następnego dnia, gotowi do kolejnych wrażeń, jedziemy zobaczyć Świątynię Opatrzności Bożej i Muzeum Powstania Warszawskiego. Oba te miejsca zrobiły na nas olbrzymie wrażenie i przydały nowych refleksji.

Na wycieczce towarzyszył nam 20 stopniowy mróz i smog w stolicy, ale nic to.. dla tak energetycznej grupy seniorów z Klubu Megawat w Połańcu!

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *