Wycieczka do Puław, Janowca i Kazimierza Dolnego 11.06.2016 r.

To już nasza czwarta wycieczka w tym półroczu. Tym razem wybraliśmy się na północ do Puław, Janowca i Kazimierza Dolnego.
W Puławach zwiedziliśmy XVII w. Pałac i Park Czartoryskich z ciekawymi zbiorami muzealnymi oraz przyrodniczymi.
Z Puław udaliśmy się do Kazimierza, gdzie z autobusu przesiedliśmy się na statek.
Po przepłynięciu na drugi brzeg Wisły pojechaliśmy kolejką turystyczną na zwiedzanie ruin XVI –wiecznego zamku w Janowcu.
Po powrocie do Kazimierza i zjedzeniu sutego obiadu wybraliśmy się na zwiedzanie Muzeum Sztuki Złotniczej
Muzeum mieści się w jednej z kamieniczek przy rynku. Wystawiane są tu srebrne wyroby liturgiczne i użytkowe oraz literatura specjalistyczna poświęcona złotnictwu.
Zwiedziliśmy również trzynastowieczny zamek w Kazimierzu Dolnym a czas wolny poświęciliśmy na podziwianie zabytkowych kamieniczek oraz odpoczynek przy kawie na staromiejskim rynku. Do domu powróciliśmy zmęczeni dopiero o godzinie 22.00.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *